قلم خیر

چون میگذرد غمی هست! اصلا غم اینست که: میگذرد...

قلم خیر

چون میگذرد غمی هست! اصلا غم اینست که: میگذرد...

کمک

قبل از نگارش قسمت دوم یکی به من ویرگول گذاشتنو یاد بده! دیگه حالم از علامت تعجب به هم میخوره! همه جا رو باتعجب میبینم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
. چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ

shift+T

مارگزیده چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ http://panipoom.blogfa.com/

ویرگول تو تایپ فارسی Shoft+T هست!

بهزاد یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ http://pandari.blogfa.com

دوست عزیز
با سلام
من نمیدونم محیط تایپ اینجا چطوریه
اما به نطرم اگر ابتدا تو ورد تایپ کنی بعد بیار اینجا اضافه کنی هم مطمئن تره هم میتونی از امکانات ویرایشی ورد بهره بگیری

مم نون

سرزمین آفتاب چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ق.ظ

بستگی به فارسی ساز یا مدل کیبورد و هزاران دلیل دیگر
جاهای مختلفی که می شه ویرگول رو پیدا کرد ایناس:

shift + @
shift +T
shift + K

به اولیش نخند
روی سیستم اداره من ویرگول رو اینجا پیدا کردم :))

سرزمین آفتاب چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ

البته ما ایرانیها کلا راه کلک و میان بر رو زود پیدا می کنیم
یه بار هیچکدومشون جواب نداد
رفتم توی Word
متن رو نوشتم و ویرایش کردم آوردم همینجا کپیش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد